THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 8 September 2011

seronoknye bersama :)

seronoknye bila dapat jumpe dia . sebulan tu tak jumpe . tup-2 lpas raya , nahh amik kau . dua hari berturut-2 lpak ngn dia , suka sgt :) first time nie duduk dkat ngn dia . naseb baik rumah kazen aku pun satu tmpat dgn ruma dia , so bolelah jumpe kan . betul kata org bila selalu jumpe asyik gaduh tapi bila lama tak tgk muka hati pun makin rindu ;D *aceceh ayat aku . taleh blah kan ? tapi biarlah , aku sayang dia . HAHA ! wokeyy tayah nak gedik sgt ye ain . :p

besok nak g sentul lagi . nak jumpe dia , nak g pasa malam sesama , sweet kan ? semuanya akan jd kenangan terindah buat aku . yelaa sebelum nie aku pergi pasa malam , asyik tgk org lain je yg bwak pasangan . kali nie biar aku lak nak merasa pergi dgn 'my sayang pulak' kan :D 
walaupun agak ketinggalan tapi ade aku kesah ? yang pnting aku ngn dia epy selalu .HAHA . tak saba lak nak jumpe dia , sampai ahad lak tuh , 5 hari dpt lpak dgn dia pun da rasa macam 5 tahun aku ngn dia tau . wah betapa sayangye aku kat dia . pstt malu lah pulak ;D 
HOPE SGT-2 kekal lama dgn dia . ILOVEYOUSOMUCH ABDOOL RAHEEM FAYED BIN MOHD SHARIFF :) .

P/S : SAYASAYANGAWAKSGT-2 . JGN CUBA-2 TNGGALKAN SAYA AND CARI PEREMPUAN LAIN . SBB SAYA CUMA ADE AWAK SORG :))

0 comments: